måndag 13 juni 2016

Premiärtur avklarad!

Ja igår blev premiärturen avklarad!
Cyklade en sväng på ca 1 mil, hade lite problem med andningen och ingen medicin med mig, så det fick räcka så! Men det var ju mest för att känna på cykeln lite, justera höjd på sadel och styre osv. Kunde snabbt konstatera att ny sadel behövs, så det är en beställd! Måste även sätta dit en pakethållare för jag kan inte använda ramfäste till barnstolen då det går en vajer baktill på den delen av ramen fästet sätts på. Vilket också leder till att jag måste köpa en ny barnstol också!

Blev sen ytterligare en liten tur på kvällen och så cyklade jag till jobbet i dag!

Och så funderar jag allvarligt på att börja turfa!
Det är en lärare på jobbet som gör det och det låter ju lite kul.
Testade bara lite smått idag på hemvägen och tog två zoner, men jag kan nog tänka mig att fortsätta köra det lite ibland!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar