tisdag 28 juni 2016

Äntligen tränat!

Ja idag kom jag äntligen iväg till gymmet! Var en månad sedan sist. I veckorna går det inte då gubben är iväg långa dagar och senaste helgerna har försvunnit innan jag ens fattat att de kom. Men idag blev det då äntligen av! Och det kändes kanon!

Igår hade jag en pissdag rent ut sagt. De två små bara bråkade med varandra och C bara tjafsade och bråkade med mig. Så när gubben kom hem så drog jag iväg på en lite senare middag på kyrkogården! Ja, jag åkte först till Subway och handlade med mig en smörgås, sen åkte jag och satte mig vid Jonathans grav och käkade. När det är så mycket tjafs och bråk hemma så  har jag 0 aptit så då blir det ingen middag för min del! Men igår kände jag att jag var tvungen att komma hemifrån innan jag skulle bli totalt tokig.

Och gårdagens bråk tog tydligen på krafterna för idag var jag uppe mellan 8-9 sen gick jag och la mig och sov i 2 timmar till! Försökte under den sista timmen flera gånger gå upp, men ögonen vägrade hålla sig öppna, jag somnade om gång på gång! I och med att gubbe har så långa arbetsdagar har han ofta tisdagarna ledig vilket han hade idag! Det var därför jag både kunde sova så på förmiddagen och kunde åka och träna!

Nu har jag käkat en toast med avokado och svart kaviar på och dricker nu lite te. Snart blir det sängen för i morgon blir en ny dag med mer tjafs och bråk..... Så jag måste ladda batterierna!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar