lördag 30 juli 2016

1 blir 2

Äntligen!

Vi (eller jag i alla fall) har i över ett års tid sagt att vi ska dela av sovrummet till 2 små rum, ett till K och ett till oss. Men sen har det inte blivit av. Men nu fick jag nog så nu drog jag igång projektet vare sig sambon var med på noterna eller ej! Så nu är han och köper materialet så vi kan bygga en vägg och sätta in en vikdörr, sen ska det slipas och spacklas och tapetseras!

K är överlycklig och förväntansfull över att få ett eget rum och C vekar se fram emot att få dela rum med B! Och JAG ser fram emot att få bort lite leksaker och mycket av leken från vardagsrummet, för när de två delar rum kan jag säga åt dom att leka därinne, det kunde jag ju inte göra när K bodde i rummet!

Kommer bli så bra så!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar