fredag 22 juli 2016

Så mycket fint det finns att virka, och så lite tid!

Har hittat så mycket galet fint att virka så jag vet inte vart jag ska börja!
Flera väskor och så flera figurer och djur!
Bland annat 12 figurer från Star Wars och 12 figurer från Frozen!
De två böckerna är beställda och de kommer med garn att göra två figurer från varje (Anna och Elsa, Yoda och Stormtrooper) och så får en köpa garn till de andra figurerna en vill göra!
Har även hittat mönster på en fin apa och en fin katt och en fin....... Ja ni fattar. HUR mycket som helst! Vill helst göra allt på en och samma gång, men det kan bli liiiiite knivigt! Särskilt som att de två böcker jag skrivit om är på engelska, så det blir en utmaning att läsa engelska mönster. Särskilt med tanke på att jag för bara nån månad sedan inte ens kunde läsa u mönster på svenska..... Men, men, jag är inte rädd för att göra fel, det är bara att riva upp och göra om! (vilket jag gjort många, många gånger....)
En tröja har jag också på G och så ska jag göra två väskor som jag redan gjort fast i andra färger! Givetvis med matchande mindre väska att ha i till småsaker.

Ja, så ni förstår att jag inte är sysslolös!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar