onsdag 20 juli 2016

Lite variation!

Måste ju variera mig lite i alla fall, så idag blev det lite ritande istället för virkande!
Har inte ritat nu på ett bra tag, men kände att jag ville göra nån bild i den nyaste boken!
Det blir lite mer av kontraster, ena sidan lite dyster och grå, andra sidan blommig och färgglad.
Ena sidan klar, nästa får vänta tills i morgon.




Idag blev det också en cykeltur till staden, dags för blodprov på VC för att kolla D-vitaminnivån. Passade även på (mamma var här och var barnvakt så jag var själv i stan) att ta en snabbtur på rean och hittade en topp till mig och ett nattlinne till dottern. Sen hittade jag även en jättefin topp till min mamma som jag trodde hon skulle tycka om, inte på rean dock men klart prisvärd ändå! Så den fick hon när jag kom hem, som tack för barnvaktandet, och hon tyckte jättemycket om den!

I går eftermiddag så tömde jag ungarnas lilla pool och rengjorde den ordentligt, så idag fyllde vi på nytt vatten så det har plaskats och badats en hel del! Vilket ju var skönt för dom i denna värme vi haft idag.

Nu ska jag fixa mig lite melon och lufttorkad skinka som kvällsmat att intaga i soffan framför nåt tv-program!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar