lördag 24 december 2011

God Jul

God Jul min älskade underbara lilla ängel!

Idag blir en jobbig dag. Killarna har nyss öppnat sina morgonpaket, men det saknades ett under granen. Ditt paket saknades. Du saknades. Du saknas. Det gör så ont att du inte får vara med oss längre. Extra jobbigt nu när det är jul och hela familjen samlas. Då märker man ännu mer att det fattas en fin liten kille! Igår var vi vid din grav och tände fredagsljuset. I dag åker vi till din grav och tänder ett julljus för dig min älskade son. Mamma saknar dig så oändligt mycket! Mamma älskar dig så mycket det går, ända till månen och hem igen! Jag hoppas och tror att du kommer få en helt underbar jul bland dina fina moln och alla andra fina änglar! Men jag vill ha dig här, i min famn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar