lördag 11 februari 2012

1 år utan vår älskling

Någon annan gång, någon annanstans

Det var ett år sen nu
som du fanns här hos oss
Du lämnade allt bakom
när du lämnade oss

Till himlen kom du först in
och här står vi ensamma kvar
och saknaden dröjer sig kvar sen den dan

Alla de tankar som finns här inom mig
alla de minnena
Jag glömmer aldrig, glömmer aldrig dig

Någon annan gång, någon annanstans
ska vi ses igen
Någon annan gång, någon annanstans
ska vi ses igen

Om du var här just nu
om tiden den ej gått så fort
så mycket som vi skulle
vi skulle ha gjort

Fastän livet går vidare
nästan som förut
Jag är ingen tvivlare
för jag vet det tar aldrig,
det tar aldrig slut

Någon annan gång, någon annanstans
ska vi ses igen
Någon annan gång, någon annanstans
ska vi ses igen

För jag vet det tar aldrig,
Det tar aldrig
Det tar aldrig slut…

Någon annan gång, någon annanstans
ska vi ses igen
Någon annan gång, någon annanstans
ska vi ses igen

Vi ska ses igen…




Text & musik: Stefan Almpvist – Peo Tyrén
Artist: B.I.G. (Brothers In God)
Album: “Ingen annan väg”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar