fredag 3 februari 2012

Grattis storebror!

För två dagar sedan blev du storebror till en underbart fin liten tjej!
Och hon är så lik sina bröder!
Fast hon liknar nog mer pappa och Alexander medan du och Kristoffer var ju mer lika mig!
Du skulle blivit en helt underbar storebror, min älskade ängel!

Men jag tror att du var glad i onsdags, för när jag låg på sjukhuset och födde din lillasyster så yrde snön kring för fullt!
Och när snön yr omkring vet vi ju att det är du och dina ängla-kompisar som är glada och busiga och har kuddkrig bland molnen!

Men det känns så jobbigt för oss.
Vi kan inte riktigt förstå hur man kan vara så glad och lycklig, samtidigt som man är så otroligt ledsen och olycklig... 
Personalen var helt underbar och verkligen hjälpsamma, de förstod ju att det var fruktansvärt jobbigt för oss!

Önskar att du var här så att du kunde få sitta i soffan och hålla i din lillasyster, att vi kunde få ett kort på er tillsammans! 
Jag kommer ju aldrig att kunna ta ett kort på allt mina barn tillsammans, och det gör så himla ont i mammas hjärta!

Mamma saknar dig, min älskade son.
Mamma älskar dig, min äskade son.
För alltid och för evigt ÄR du min älskade son!

1 kommentar: