fredag 21 oktober 2011

Award!

Då har jag gått och fått en ny award för min blogg.
Denna fick jag av min fina vän som skriver bloggen Filozophie.
När man mottager denna awarden så är tanken att man ska fortsätta fem meningar och sen skicka awarden vidare till fem andra bloggare.
Grejen är bara den att jag läser ju väldigt få bloggar, så jag får liksom inte ihop fem stycken...
Har svårt att få ihop en...
Jag skulle kunna skicka tillbaka den till den jag fick den av, men det är inget kul, har jag redan fått göra med en annan award.
Sen har jag en annan vän som också skriver blogg, men jag tror inte hon bryr sig om en award, det gjorde hon i alla fall inte sist hon fick en av mig...
Och de enda andra bloggar jag läser tycker jag helt ärligt inte är värda en award.
De skriver liksom mest bara ett par meningar och slänger in en bild.
Mer som de flesta använder väggen på FB till.
Men jag gör som så att jag skriver färdigt de fem meningarna i alla fall!

1. När ingen ser eller hör mig... så gråter jag ganska ofta...
2. Jag går aldrig hemifrån utan... mina nycklar och mobilen, om jag inte glömmer den...
3. Min blogg heter som den gör för att... Jonathan är en ängel! Världens finaste lilla ängel!
4. Om jag vågade skulle jag... tro att framtiden bara hade bra saker kvar till oss!
5. Om tio år kommer jag att... förhoppningsvis känna mindre smärta i mitt hjärta och ha tre underbart fina barn att älska här på jorden. En kille på dryga 22 år, en kille på fyra år och en tjej eller kille på 10 år. Och en helt underbar liten kille bland molnen hos änglarna!

Så ser min lista ut, så nu har jag gjort en del av det jag skulle efter att jag mottagit denna award.
Men som sagt, jag kommer inte skicka den vidare, för jag vet inte vart jag skulle skicka den!

3 kommentarer:

  1. Jag hittade hit ikväll just från FiloZophies blogg... Jag har bedrivit närmare 5 timmar i sträckläsning, avbrutet av nattning av barnen och så har jag fortsatt igen.
    Jag har gråtit många tårar under tiden jag har läst och nu på slutet även av glada känslor när jag såg ultraljudsbilden!

    Kanske berör det mig så mycket eftersom min 4:a är 14 mån gammal... Men helt klart blir jag berörd...

    Tack för att du delar med dig, det här blir min fristad när jag är så trött på mina barn (7½ år, 6 år, 4 år och 14 mån) att jag bara vill rymma. Här kan jag hämta tacksamhet över att de faktiskt kan driva mig till vansinne....
    /Magdis

    SvaraRadera
  2. Hej!Jag var i Torsås idag på Adolfsson Blomsterhandel och där hade de gjort gravsmyckningar.Där hade de text med min ängel i vitt då tänkte jag på dig.

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym!
    Var det trätext? I så fall har jag en sån hemma på väggen, ovanför en förstoring av Jonathan! Den var vit från början, men då väggen är vit så har jag sprayat den med silverfärg! Blev jättefint!

    SvaraRadera