måndag 1 augusti 2011

Mammas lilla minifis!

Idag har mamma, pappa och lilla storebror varit vid din grav och satt dit nya fina blommor. Det blev en stoooor bukett fina liljor denna gången. Att sätta dom hos dig går ju utmärkt, men här hemma skulle jag ju aldrig klara av dom för de luktar ju så starkt! Nästa gång jag är i stan ska jag se om jag kan hitta ett nytt hjärta och lägga hos dig för att ersätta det någon superelak människa knyckte! Annars har mamma inte gjort särskilt mycket idag, jag har inte mått så bra. Trött efter helgen och huvudvärk, antagligen av värmen. Nu måste vi verkligen ta tag i att vänja Zingo vid att vara ute så att vi kan ha dörrarna öppna igen för det blir så himla varmt inne annars! Jag tror att du skulle ha tyckt om lilla Zingo! Du skulle ha gjort precis som Kristoffer och lekt med henne, fast du skulle kanske jagat henne lite mer än vad han gör! Och kanske dragit henne lite i svansen och pälsen, precis som du brukade göra med Busan! Har ju så underbart vackra kort på dig när Busan ligger i din säng och du sitter jämte, eller sover jämte henne!

Jonathan 5 månader gammal och Busan

Jonathan 8 månader gammal och Busan
 Jag letade upp två fina kort med dig och Busan på, ni är hur gulliga som helst tillsammans! Nu ska mamma gå och lägga sig och hoppas sova bort huvudvärken. Puss och kram på dig mitt älskade lilla underverk! Mamma älskar dig så mycket det går, ända till månen och hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar