söndag 31 juli 2011

Fårlåt min älskling! Jag glömde ju bort dig!

Hej finaste fisen!
Mamma glömde helt bort att skriva till dig också! FÖRLÅT!!! Ska inte upprepas!!! (hoppas jag).
Nu har mamma och resten av familjen kommit hem från vår lilla fotbollscup-semester. Vi har haft det bra men jag tänkte ofta på dig min lilla älskling! Särskilt när jag la mig i sängen. Anledningen till att vi bokade just det rummet var ju för att det fanns en dubbelsäng där och att du då skulle ligga mellan mamma och pappa i den och Kristoffer i den nedre bädden i våningssängen. De andra rummen hade ju bara våningssängar och jag ville ju inte lägga dig i en vanlig säng! Kristoffer pratade en hel del om dig på kvällarna när han skulle lägga sig, den trötta lilla fisen! Men han var jätteduktig! Visst var han grinig en hel del, men han sov ju ganska många timmar mindre än vanligt varje natt! En natt blev det knappt sju timmar istället för de 10-12 timmarna han brukar sova! Tänkte även extra mycket på dig när vi var på ALV och såg alla ungarna i din ålder. Och alla ungar och syskonvagnar vid matcherna. Varje gång vi satte oss för att äta och jag såg barnstolarna... Ja, listan kan göras hur lång som helst skulle jag tro. Men värst var att när mamma var vid din grav innan vi åkte så var det någon som tagit blommorna och en fin turkos hjärtsten! Elaka människor det finns! Men jag kommer med nya fina blommor vilken dag som helst nu, kanske i morgon, vi får se vad jag orkar och hinner. I morgon måste jag städa lite och tvätta alla kläder och sängkläder sen helgen! På tisdag ska mamma gå till BVC med Kristoffer och se om han växt som han ska och om han ser som han ska. Nu skulle det snart varit dags för ditt 18-månaders besök också... Himmel vad tiden går fort! Om en och en halv vecka är det redan sex månader sedan som du förvandlades till världens och himlens allra vackraste och finaste lilla ängel! Mamma älskar dig och saknar dig så mycket så att det gör ont! Och det kommer jag alltid att göra, min finaste lilla fisunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar