söndag 15 maj 2016

Lite sjuk igen kanske? Och paket!!

Ja jag verkar ha tur nu. Eller inte.

I torsdags vaknade jag med migrän från helvetet, vilket gjorde att jag inte kunde jobba varken torsdagen eller fredagen. Lördagen var lite si så där. Och idag, söndag, har jag ont i halsen, är lite småfebrig och mår allmänt kasst! Så ger inte febern med sig så blir det till att vara hemma i morgon också.

Hämtade ut ett paket idag och kan väl säga att lådan var lätt överdriven i storlek! I detta lilla nätta paket ligger hela två hängen till ett halsband......



Och i fredags fick jag paket i brevlådan, en klänning jag beställt! Och så glad jag blev när jag provade den! Den var minst lika snygg i verkligheten som på bild och den satt helt superperfekt på mig! Så nu är jag i valet och kvalet om jag ska köpa en till klänning, inte likadan, men samma märke så den sitter förhoppningsvis lika bra den!

Den jag har köpt och som sitter kanon!

Den jag är sugen på att köpa!

Måste ju köpa lite nytt när mycket av det jag har i garderoben numera är för stort! Ca 17 kg ner på drygt ett år gör ju att jag krympt ur lite kläder!

Och på grund av att jag inte mår så där tipp topp så har jag heller inte tränat alls i helgen och detta innebär att jag inte kan träna på gymmet förrän nästa helg! Eller ja, söndagen då för lördagen hinner jag inte! Måste handla på förmiddagen och sen åker gubben iväg och är borta resten av dagen! Så kommande vecka får det bli hemmaträning istället! Och idag har jag fuskat en del med maten, ligger på minuskontot på kalorierna.... Har ätit lite för mycket skräp, men ibland känns det rätt att göra så också!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar