tisdag 3 maj 2016

Jag är tillbaka!!

Ja, som rubriken säger så är jag tillbaka efter en lång tids frånvaro från bloggen!
Jag kände att bloggen hade fyllt sitt syfte, det syfte den hade när jag startade blogga. Och då handlade det främst om terapi för egen del, men även ett bra sätt att informera omgivningen om vad som hände och hur jag/vi mådde. Men nu känner jag att jag vill börja skriva igen, men kanske med lite annat syfte, annan inriktning! Framöver blir det nog lite mer om mjölkfri mat, träning och förhoppningsvis studier! Men bara lugn, jag kommer (inom nån dag) skriva en liten (antagligen skitlång ;-) ) sammanfattning om vad som hänt i mitt liv sen sist =)

Men här är i alla fall en bild på det största som hänt sen sist!





















Men ni får läsa mer om allt en annan dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar