tisdag 10 maj 2016

Resultatet på högskoleprovet!

Ja, nu har resultatet kommit!
Jag visste ju redan ungefär vad jag låg på då jag kollat förra årets siffror, och då hamnade jag på 1,1. Men nu har alltså resultaten för detta provet släppts! 1,05 hamnade jag på och det är jag nöjd med! Jag har aldrig gjort det innan, hade huvudvärk från helvetet sen två dagar innan och sov i princip noll och ingenting på natten för gubben jobbade natt och mini var inte alls samarbetsvillig. Jag satt och nickade till ett par gånger under provet!

Kul att ha gjort det!
Gör det aldrig igen (sååå kul var det inte)
Men jag gjorde det för att ha två vägar in på utbildningen, dels betygen och dels provet!

Så nu håller jag (och ni?) tummar och tår att jag får ett positivt besked den 12 juli!
Men det är ju galet lång tid kvar till dess! 2 MÅNADER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar