tisdag 31 maj 2016

4 flyttkartonger, bubbelplast och en massa tejp senare.....

Nu är syskonvagnen såld!
Den behövde dock skickas, så nu är den inpackad så fint så!
4 flyttkartonger från IKEA, en del bubbelplast och många, många, många meter tejp.......
Men välpackad är den i alla fall!

Jag ville inte betala frakten och skriva ut handlingarna innan jag packat den så jag visste att jag kunde hålla mig inom ramen för tillåten storlek. Så när jag var klar med hela paketet så betalade jag och skrev ut.... och då kom det roliga.... En returlapp skulle läggas ner i paketet. I det paket som jag tejpat igen med metervis av tejp! Hej och hå! Men jag lyckades hitta en liten glipa mellan två kartonger där tejpen inte tagit riktigt, så där pillade jag ner retursedeln (la den i en plastficka först)! Sen tejpade jag lite till..... Nu ska bara åbäket till kartong ta sig till ombudet för hämtning och leverans till köparen!

Jag sa ju att jag använt massor av tejp!
Är dock lätt impad över mig själv att jag lyckades förpacka den så väl och ändå i så pass litet format!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar