lördag 7 maj 2016

Underbart!!

Åh så underbart! Benjamin sov lugnt inatt igen! TRE nätter i rad! Måtte detta fortsätta!
Så idag kör vi på med 100% mjölkfritt!
Jag skriver på lite listor att sätta upp i köket, vad som är ok att äta och vad som inte är ok att äta.

Helgens att-göra-lista:
* Tvätta lite kläder
* Tvätta en styck altan
* Olja en styck altan
* Hämta utemöblerna
* Till Actic för träning, 2 gånger
* Träna hemma 1-2 gånger
* Till simhallen med Kristoffer för simträning
* Klippa gräsmatta (överlåtes åt mannen)
* Städa ytterförrådet
* Så pumpafröer och solrosfröer
* Gräva ner lite lökar jag köpt men glömt bort vad det är för några
* Äta goda havskräftor (ja vi ska äta mer än så, men detta är lite över vanligheten ;-) )
* Sortera ur lite leksaker för bortskänkning till Litauen-hjälpen
* Komma ihåg allt jag ska göra (vilket blir det klart svåraste!)
* Komma ihåg att jag gjorde denna lista så jag slipper komma ihåg allt jag ska göra.....

Ja det var nog allt just nu i alla fall, men jag lär komma på ett par tusen måsten till, bara lugn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar