måndag 14 februari 2011

Nu har jag varit hos min Ängel

Jag har nu kommit hem från ett besök hos min Älskade Ängel.
Han var så fin!
Denna gången fick vi gå till bårhuset, men han låg i samma säng med sina gosedjur och sin filt.
Så fin!
Det kändes nog lite lite lättare denna gången.
99 på en skala på 100.
Inte riktigt samma tryck över bröstet.
Men fruktansvärt ont gjorde det i alla fall...
Men jag är glad att jag åkte även idag, nu kan jag inte i efterhand bli arg på mig själv för att jag inte tog tillvara alla chanser jag hade att se min underbara lilla Ängel Jonathan!

Väl hemkommen så sa Lucas att det ringt från nån blomaffär för att se om vi var hemma.
Mer blommor.
Och efter bara ett par minuter ringer det från en annan blomaffär.
Ännu fler blommor!
Det är helt underbart att så många tänker på oss och vill ge oss vackra blommor.
Samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på vad roligt det skulle varit att få en bukett i månaden istället för alla dessa vackra blommor på en och samma gång!
Vaserna börjar ta slut!
Men fina är dom, och vi blir glada för dom.

Nu ska jag se om jag kan få lite mat i mig.
Dagens intag har annars bestått av ett halvt äpple och en bit Japp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar