fredag 8 juli 2011

Glömde ju en sak!

Jag skrev ju i förra inlägget att jag fått ett tips på en strumpa som skulle vara effektiv mot RLS. Jag gick in på hemsidan efter att vi kommit hem från kyrkogården och kunde konstatera att de tyvärr inte är aktuella för min del! För det första så kostar de 469 kronor paret! Visst, funkar det så är det värt vartenda öre! Men de täcker foten, underbenet och knät. Det är tydligen där "ryckningarna" vanligtvis sitter. Men självklart inte på mig! Länge sen jag kunde konstatera att jag och min kropp helt klart inte fungerar som på en "normal" människa! Mina "ryckningar" sitter ju i låren! Så tyvärr sket det sig så det är bara att härda ut... eller gå och lägga sig. För även här är jag inte som de flesta! Mina ryckningar/kramper försvinner i princip helt när jag går och lägger mig för att sova. De är som värst på kvällen när jag sitter i soffan och tittar på tv. Det är ett par stycken som kan intyga om det! De har fått sig ett par sparkar när mina ben ofrivilligt far iväg åt olika håll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar