tisdag 21 juni 2011

AWARD!

Höll ju helt på att glömma bort att skriva en sak i dagens inlägg! Eller rättare sagt, jag glömde bort det så jag skriver det i ett nytt inlägg istället! Idag fick jag en award för min blogg av min underbara vän Jezzica!



Hennes blogg hittar ni här. När man fått denna award är det tre saker man ska göra.

* Krama den första person man träffar efter man läst det
* Skriva en lista på 10 bra saker om sig själv och lägga det i bloggen
* Skicka kramen och awarden till tre vänner

Det första vållade absolut inga problem för Kristoffer kom farande som en raket av nån anledning precis när jag läste det. Kommer dock ej ihåg vad han ville...

Det andra är ju inte helt lätt! Jag har alltid haft fruktansvärt svårt för att säga positiva saker om mig själv, men jag ska göra ett allvarligt försök!

* Bra på att lyssna på andra
* Bryr min om och tänker på andra människor
* Sätter mina barn först i alla lägen
* Riktigt duktig på att passa tider
* Slutför projekt jag påbörjat, allt från stora till små
* Noggrann i det mesta jag gör
* Är en bra mamma till mina barn (hoppas jag) i alla fall den bästa jag kan
* Hjälpsam
* Händig
* Duktig på att handla (detta är ju då positivt för affärerna...!)

Där fick jag ju faktiskt ihop 10 saker!

Men den sista punkten skiter sig ska ni veta! Anledningen? Jag läser inte många bloggar... Och framför allt inte många bloggar som är värda en award! För enligt mig ska man kunna skriva någorlunda korrekt svenska för detta och gärna ha lite mer att komma med än kort på dagens outfit eller liknande! Det ska liksom finnas något som JAG tycker är av intresse! Men jag vet en som jag tycker är värd det, fast hon har två bloggar så då blir det ju i alla fall två!

Mias Hålligång-blogg

Mias lite mer "vardagliga" blogg

Och sen kan jag ju i och för sig skicka tillbaka den till Jezzica för hennes blogg tycker jag mycket om!


Inte för att jag vet om man "får" skicka tillbaka den till den man fick den av, men det gör jag i alla fall!

Tack än en gång för denna finna utmärkelse!

Och nu fick jag ju även lära mig hur man länkar i bloggen, fast det visade sig ju vara ganska lätt... återstår bara att se om det funkar också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar