söndag 5 juni 2011

Och som om det inte var nog...

... så när jag skulle ta fram ett par skor att ha på mig når vi åkte till farfar/svärfar hittade jag ett par jag näst intill hade glömt bort att jag hade.

De fina bruna sandalerna som jag köpte till att ha på mig på Jonathans dop.

Och idag jag har även funderat mycket på om jag ska ta och packa ner Jonathans stora fina giraff...

Och om det börjar bli dags att packa ner alla hans fina kläder...

Och kanske bädda upp hans fina tomma säng...

Och tömma backen i hallmöbeln där han hade/har sina ytterkläder och alla tillbehör till det... Det var ju vinter när han dog så alla mössor och vantar och annat smått ligger kvar där...

Sälja syskonvagnen?

Ja, det tar aldrig slut...

Och idag känns det som om tankarna aldrig vill ta slut...eller ens ta en paus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar