torsdag 10 mars 2011

Blir tokig!

Till igår har jag inte haft ett enda problem med att länka min blogg till min Facebook-sida.
Men igår gick det inte alls! Röd text kom upp och upplös om att det inte gick...
Idag gick det inte heller så jävla bra!!!!
En länk lades dock upp på min FB-sida, men klickar man på den så får man upp att sidan inte kan visas...
Blir het jävla tokig!
Varför har det funkat fram till igår och sen bara slutat???
Har kollat inställningar, men hittar inget där.
Har kollat bloggens hjälpcenter, men den frågan har tydligen inte varit uppe tidigare.
Och så en sak till som gör mig ännu mer förbannad!
Hur ända in i h-vete kan en sida som görs helt på svenska sakna svensk support?!?!?!
Fanns en hel del sketna språk att välja på men inte svenska!!!!
Och jag känner verkligen inte för att försöka förklara ett problem på engelska, när jag knappt kan förklara det på svenska!!!!

Jag blir totalt TOOOKIIIG!!!!

1 kommentar:

  1. Vilken himla tur att man har snälla vänner på Facebook som man kan använda istället för support! Eller använda som support kanske jag ska säga! Han visade mig en annan lösning som funkar ungefär likadant. Resultatet blir det samma i alla fall och det var huvudsaken! Som sagt, tur man har snälla vänner när man själv är så trög! Tack min käre support-FB-vän!

    SvaraRadera