fredag 25 mars 2011

Tycker inte om fredagar!

Jag tycker verkligen inte om fredagar längre!
Kan man inte radera ut dem ur kalendern?
Jag satt och tittade i en kalender för att se när nästa fredag med datum 11 dyker upp.
Det verkar inte vara förens i november, så det är ju alltid något positivt!
Men jag vill inte ha fredagar alls!
Fredagar gör ont!
Från morgon till kväll!

Men lördagar känns också svåra.
Dagen efter att Jonathan dog var det lördag.
Vi skulle ha 1-årskalas för honom här hemma med våra familjer samlade.
Istället får vi och våra familjer samlas på ett rum på barnkliniken för att säga farväl till lilla Jonathan!
Klockan två skulle vi haft kalaset.
Klockan två sitter vi på sjukhuset.
Så lördagar är heller ingen stor favorit!

I eftermiddag ska jag, Lucas och barnen ta en tur till Jonathans grav.
Vi har ju lovat Kristoffer att han ska få se grodan familjen H satte dit.
Så vi åker i eftermiddag när Alexander också kan följa med.
Han har inte varit där på ett tag nu.

Hej gosis!
Idag ska mamma, pappa, Alexander och Kristoffer åka till dig grav.
Vi ska titta på den fina grodan du fått.
Vi ska tända ett ljus för dig.
Idag är det sex veckor sedan du lämnade oss.
Sex veckor fyllda av sorg och saknad.
Jag älskar dig, jag saknar dig.
För alltid, för evigt

1 kommentar:

  1. sänder bara en varm kram till er, förstår hur svårt ni har det....=(

    SvaraRadera